نکاتی مهم درباره عضویت گروهی درEAU و SIU

SIU Urology

همکاران گرامی و اعضای محترم انجمن اوولوژی ایران

چنان که می دانید ارتباطات انجمن با انجمنهای بین المللی، یکی از وجوه بارز و قابل افتخار انجمن اورولوژی ایران است که با زحمتهای بسیار و در سایه تلاشهای علمی بسیاری از اعضای محترم و به ویژه ابتکارعمل های نوآورانه مدیرتی در دوره های مختلف انجمن در طی سالها حاصل شده است. این همکاریها اکنون در حدی است که علاوه بر داشتن اعضای صاحب رای و نفوذ در انجمن های مختلف، اکنون در کنگره های انجمن اورولوژی اروپا و انجمن بین المللی اورولوژی برای سالیان متمادی صاحب جلسه ای مشترک بوده ایم که با نام joint Session با انجمن اورولوژی ایران برگزار شده است. همچنین در بیش از یک دهه گذشته همواره به واسطه این سطح از همکاری مشترک، جمعی از بهترین سخنرانان EAU  و  SIU در برنامه های علمی ما حاضر بوده اند. این همکاریها البته در سایه عضویت و استقبال گروهی اعضای محترم انجمن اورولوژی ایران در این انجمن های بین المللی حاصل می شود و با کاهش تعداد اعضا، بدیهی است قدرت چانه زنی برای برنامه های مشترک کاهش خواهد یافت. در بعد انفرادی نیز مزایای عضویت در این انجمنها از جمله در تخفیفهای شرکت در برنامه های علمی، دسترسی به نشریات به صورت آنلاین و برخی برنامه های آموزشی، بخصوص برای اورولوژیستهای جوان مشخص و در وبسایت هر یک از این انجمن ها قابل دسترسی می باشد.

انجمن اورولوژی ایران بخصوص در دوسال اخیر با کسب همکاری و انعطاف مثال زدنی این انجمن ها توانسته است حق عضویت این دو انجمن را برای اعضای ایرانی و در قالب ثبت نام گروهی، به طرز چشمگیری کاهش دهد. در عین حال با توجه به نوسانات و افزایش شدید قیمت ارز، به نظر می رسد با وجود این تخفیف گروهی قابل توجه هم مبلغ ریالی عضویت همچنان بالاست (حدود یک میلیون تومان برای یک سال). البته عضویت انفرادی در انجمن اورولوژی آسیا با پر کردن فرم مخصوص و تایید رییس انجمن هر کشور، رایگان است.

به همین دلیل انجمن اورولوژی ایران در نظر دارد برای عضویت اعضای محترم در دو انجمن EAU و  SIU حدود دو سوم مبلغ کل را به داوطلبان عضویت گروهی، سوبسید اعطا کند. به این ترتیب هریک از اعضای محترم انجمن می توانند با پرداخت مبلغ 300هزار تومان برای هر یک از این انجمن ها، برای سال 2021 در این انجمن ثبت نام کنند. متقابلا انجمن اورولوژی ایران از اعضای گرانقدر خود انتظار دارد برای تداوم ارتباطات بین المللی که نتایج علمی و عملی متععدی برای انجمن دارد، با پرداخت این مبلغ مختصر انجمن را در پیشبرد اهداف و خدمات دهی به اعضای خود همراهی نمایند.

همکارانی که تمایل به ثبت نام دارند در اولین فرصت با واریز 300 یا 600 هزار تومان برای یک یا دو انجمن فوق، به شماره کارت: 3743- 0003- 6370- 5894

به نام انجمن اورولوژی ایران، تصویر فیش انتقال را از طریق ایمیل: iranianurological@gmail.com

به دفتر انجمن ارسال و نام انجمن مورد نظرشان برای ثبت نام  و همچنین نام خود را در این پیام مشخص نمایند.

مدیریت انجمن ارولوژی خبر انجمن, رویدادها 0 نظر

0 نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *