iua logo

نامه مهم انجمن اورولوژی ایران و دعوت به مشارکت در انتخاب نمایندگان ایران در انجمن بین المللی اورولوژی SIU به انضمام فهرست صاحبان رای

به نام خدا

اعضای محترم انجمن بین المللی ارولوژی SIU
با سلام و احترام
به استحضار می رساند که انجمن اورولوژی ایران طبق روال سال های قبل، انتخابات نماینده و جانشین نماینده SIU در ایران را که بر طبق اساسنامه آن انجمن بصورت رأی گیری از اعضای SIU برگزار می گردد در دست اجرا دارد. در این باره توجه شما را به نکات زیر جلب می نماید :
۱ -انجمن اورولوژی ایران افتخار دارد که پنج نفر از بزرگان شناخته شده جامعه اورولوژی ایران به عنوان هیات امنای این انتخابات برای برگزاری آن، با اختیار کامل با این انجمن همکاری دارند. این همکاران عبارتند از آقایان دکتر محسن آیتی، دکتر غلامرضا پورمند، دکتر سید جلیل حسینی، دکتر سید یوسف حسینی ( رییس هیات امنا ) و دکتر ناصر سیم فروش.
۲ -انتخابات این دوره برای امکان حداکثری مشارکت اعضای محترم بصورت ایمیلی و از طریق یک میل باکس مخصوص برگزار می گردد. پسورد این میل باکس در اختیار اعضای هیئت امنای انتخابات قرار می گیرد به شکلی که دسترسی منحصر به این بزرگواران باشد. اجرای انتخابات و شمارش آرا با نظارت اعضای محترم این هیئت امنا انجام و نتیجه اعلام خواهد شد .

۳ -هیات امنا به همکاران محترم پیشنهاد می کند موارد ضروری برای تصدی این سمت ها از جمله تسلط به مکالمه روان انگلیسی، سوابق روشن مدیریتی و اجرایی و ارتباط نزدیک و ثابت با فعالیتهای انجمن اورولوژی را مد نظر قرار دهند. ضمنا همکاران گرامی در نظر داشته باشند که وظایف منتخبین محترم در دو محور زیر قابل برشماری است:
– دفاع از منافع جامعه اورولوژی ایران و پیشبرد موقعیت ایران در SIU

– توسعه و تبیین خدمات و امکانات قابل استفاده SIU برای اعضای انجمن اورولوژی ایران
این اهداف از جمله با حضور علمی موثر نمایندگان ایران در کنگره ها و جلسات SIU مقدور خواهد بود. لذا شایسته است فرد منتخب در این زمینه سوابق قابل اتکایی داشته باشد.

۴ -همکاران محترم عضو SIU که صاحب رأی هستند ( به استثنای همکارانی که بعنوان Trainee و بصورت رایگان ثبت نام شده اند ، شامل دستیاران و فلوهای محترم ) می توانند برای نمایندگی ایران در SIU به عنوان دو سمت Delegate یا Delegate Vice داوطلب شوند. اعالم داوطلبی از طریق تکمیل فرم ضمیمه زیر و مهر و امضای آن و ارسال از طریق ایمیل به نشانی farzinsoleimanzade@gmail.com بوده و حتما با تلفن یا پیامک به شماره ۰۹۱۴۳۵۱۱۳۵۳ از دریافت این نامه اطمینان یابند.

۵ -فرصت اعلام داوطلبی از ۷ اسفند تا ساعت ۲ بعدازظهر ۱۳ اسفند ۹۸ خواهد بود .
۶ -اعالم اسامی کاندیداها در تاریخ ۱۴/۱۲/۹۸ از طریق وب سایت و کانال تلگرام انجمن خواهد بود .
۷ -فهرست معتبر صاحبان رأی تنها شامل همکارانی است که در سال ۲۰۱۹ به عضویت SIU درآمده یا عضویت خود را تمدید کرده اند. فهرست این اعضای صاحب رای ضمیمه است.
۸ -رأی گیری از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۱۸ اسفندماه ۹۸ آغاز می شود. در این روز اعضای محترم ایمیلی از نشانی: elections@iuanet.org دریافت خواهند کرد و رای خود را به دو نفر از کاندیدا ها از طریق پاسخ به این ایمیل ارسال خواهند نمود. هیچ روش دیگری برای اعالم رأی همکاران معتبر نخواهد بود. پایان رأی گیری ساعت ۱۲ شب روز ۱۹ اسفند خواهد بود. آرای ارسال شده پس از این ساعت، در نتیجه نهایی محاسبه نخواهد شد.

۹ -شمارش آرا با نظارت مستقیم هیئت امنای انتخابات و با باز شدن ایمیل توسط ایشان انجام و نتیجه اولیه روز سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ۹۸ اعالم خواهد شد.
۱۰-دریافت اعتراض های احتمالی داوطلبان تا ۲۵ اسفند و رسیدگی به آنها تا ۲۶ اسفند انجام می گیرد. ۲۷ اسفند زمان اعلام نتایج نهایی انتخابات خواهد بود. دارنده بیشترین شمار آرا به عنوان delegate و دارنده رای دوم به عنوان delegate vice معرفی خواهد شد. بار دیگر از همکارانی که خود را واجد شرایط کاندیداتوری می بینند برای داوطلب شدن و نیز از همکاران صاحب رأی )اعضای غیر Trainee در انجمن بین المللی ارولوژی( برای رأی دهی حداکثری دعوت بعمل می آید.
هیات امنای انتخابات SIU سال ۹۸ هیئت مدیره انجمن ارولوژی ایران

مدیریت انجمن ارولوژی Association News 0 Comments

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *