فراخوان بخش اورولوژیستهای جوان انجمن اورولوژی آسیا

بدین وسیله به اطلاع می رساند طبق اعلان رسمی انجمن ارولوژی آسیا ، امکان شرکت در دوره ی فلوشیپ ارولوژیست های جوان به موازات هجدهمین کنگره ی سالانه ی انجمن در اکتبر 2020 در شهر سئول کره ی جنوبی ، برای 3 منتخب از هر کشور عضو که نامه درخواست آنها توسط انجمن اورولوژی ارسال شود فراهم آمده است.
این برنامه برای منتخبین فرصت شرکت در هجدهمین کنگره انجمن ارولوژی آسیا به تاریخ 14 تا 17 اکتبر 2020 ( 23 تا 26 مهرماه 1399) و بهره مندی از فعالیت های آموزشی این انجمن را فراهم می سازد و هم چنین امتیازاتی از قبیل عضویت یک ساله انجمن ارولوژی اروپا به همراه دارد.
انجمن ارولوژی ایران در نظر دارد به داوطلبین پذیرفته شده کمک هزینه سفر و شرکت در این برنامه آموزشی اختصاص دهد که مبلغ آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
با توجه به تصریح انجمن ارولوژی آسیا در خصوص پرداخت خسارت 500 دلاری در صورت عدم حضور هر یک از منتخبین پس از اعلام آمادگی ، به ازای هر شرکت کننده این مبلغ نزد انجمن ارولوژی ایران به امانت خواهد بود تا پس از بازگشت داوطلبین به آنها برگردانده شود.
جهت اعلام آمادگی برای استفاده از این فرصت آموزشی ، لطفا پس از مطالعه فایل ضمیمه در خصوص شرایط و نحوه ی پذیرش ، در صورت احراز شرایط فرم مربوطه را ذخیره و تکمیل نموده و تا قبل از تاریخ 17 خرداد 99 برای بررسی به آدرس ایمیل انجمن ارولوژی ایران به نشانی INTERNATIONAL@IUANET.ORG ارسال فرمایید.

ضمیمه ۱

ضمیمه ۲

ضمیمه ۳

ضمیمه ۴

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *